12-09-2024
Rodzaj
Smartphone
Opis marketingowy
Smartfon MS4503 to model, który sprawdzi się zarówno przy tradycyjnych zastosowaniach (MMS, połączenia telefoniczne), jak i tych nowoczesnych - logowanie do portali społecznościowych, przeglądanie Internetu, ściąganie aplikacji, gier. Osoby nastawione na robienie dużej ilości zdjęć docenią zarówno wbudowaną tylną kamerą, jak i przednią.A także ucieszą się z gniazda kart pamięci - microSD (max 32 GB). Wbudowany Bluetooth umożliwi natychmiastowe przesyłanie plików na inne zewnętrzne urządzenie. Użytkownicy tego modelu będą mieli do dyspozycji także opcję GPS, niezbędną kierowcom w każdej podróży.Smartfon wyposażony w system operacyjny Android 4.2 bez problemu podoła najnowszym aplikacjom. Ogromną zaletą tego modelu jest również opcja Dual-SIM, która umożliwia korzystanie z dwóch różnych kart SIM w jednym czasie. To oznacza, wygodę w przypadku posiadania dwóch różnych numerów telefonów - służbowego i prywatnego. Dzięki modelowi MS4503 - użytkownik uniknie noszenia dwóch zbędnych telefonów.
Orientacyjna waga brutto
312
Kod Producenta
MS4503
Klawiatura
false
Czytnik kart pamięci
microSD
Orientacyjna waga brutto opak. zbior.
16400
Multi-touch
true
Maksymalna pojemność karty
32
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
50
Obsługiwane pliki wideo
H.263H.264MPEG-4
Obsługiwane pliki audio
AACAAC+AMReAAC+WAV
System operacyjny
Android
Wersja systemu
4.2.2
Przekątna wyświetlacza
4,5
Rozdzielczość
480x854
Typ wyświetlacza
IPS
Ilość rdzeni
2
Częstotliwość
1000
Pamięć RAM
512
Wbudowana pamięć dyskowa
4
Ilość kart SIM
2
Typ transmisji bezprzewodowej
BTWi-Fi2G GSM
Częstotliwości
85090018001900
Lokalizacja
GPS
Rozdzielczość aparatu
5
Rozdzielczość przedniego aparatu
2
Pozostałe moduły
lampa błyskowaaparat
Typ baterii
Li-Ion
Pojemność baterii
1300
Wysokość
132
Szerokość
66,5
Grubość
9,2
Waga
153
Kolor
czarny
Strona www produktu
http://www.manta.com.pl/pl/ms4503
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.