12-09-2024
Strona głównaOdtwarzacze audio-videoRadioodtwarzacze i boomboxyRadioodtwarzacz Philips OR2000B/12 Czarny
Kod Producenta
OR2000B/12
Opis marketingowy
Oryginalne mini radio firmy Philips przywraca radość ze słuchania muzyki. To piękne urządzenie w stylu retro zapewnia potężne basy dzięki systemowi Bass Reflex. Jest również wyposażone w duże, podświetlane pokrętło do analogowego strojenia, dzięki czemu wyszukanie ulubionych stacji radiowych jest dziecinnie proste. Współczesna reinterpretacja wyjątkowego wzornictwa Philetta. Twórcy tego miniradia czerpali inspirację z oryginalnego radia z 1955 roku. Współczesna wersja urządzenia zapożycza ważne elementy z tamtego legendarnego modelu firmy Philips, znanego również jako Philetta „BF 102 U”. W tamtych czasach to małe radio zadziwiło użytkowników prostym wzornictwem, wspaniałym dźwiękiem i krystalicznie czystym odbiorem. Doświadczenia firmy Philips związane z odbiornikami radiowymi sięgają 1927 roku. W ciągu kilku dekad wiele modeli zyskało sławę i stało się gratką dla kolekcjonerów.
Moduły komunikacyjne
Nie dotyczy
Liczba zapamiętanych stacji
Nie dotyczy
Orientacyjna waga brutto
1734
Typ
Radioodtwarzacz
Interfejsy
Wejście mini jack
Ilość głośników
1
Orientacyjna waga brutto opak. zbior.
1734
Wyświetlacz
false
Obsługiwane pliki audio
Nie dotyczy
Moc wyjściowa
3 W
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
1
Pilot
false
Odczyt (płyty)
Nie dotyczy
Zapamiętywanie stacji
false
Wymiary produktu (Szer/Wys/Gł)
245x158x183 mm
Magnetofon kasetowy
false
Autorewers
Nie dotyczy
Funkcje dodatkowe
System Bass Reflex
Tuner
FMMW
Rodzaj strojenia
Analogowe
System dźwięku
Mono
Sposób zasilania
Sieciowe
Napięcie zasilania
220-240 V
Typ baterii
Nie dotyczy
Ilość baterii
Nie dotyczy
Kolor
Czarny
Wymiary opakowania (Szer/Wys/Gł)
336x158x183 mm
Waga urządzenia
1,33
Strona www produktu
http://www.philips.pl/c-p/OR2000B_12/oryginalne-miniradio/przeglad
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.