12-09-2024
Strona głównaNotebooki / Netbooki / UltrabookiTorby / plecaki / walizki / etuiMODECOM TORBA DO LAPTOPA MARK 2 15,6\"
Kod Producenta
TOR-MC-MARK2-15,6
www
http://www.modecom.pl/modecom_mark_2/torby/torby_komputerowe/torby_i_futeraly/produkty/
Typ
Torba
Dedykacja do notebooka
14/15,61515,415,6
Pasek na ramię
wygodny pasek na ramię z regulacją długości
Ilość komór
2
Rodzaj materiału
Nylon
Kolor
czarny
Waga
1,3
Wymiary wewnętrzne (wys x szer x gł)
410 x 300 x 50
Wymiary zewnętrzne (wys x szer x gr)
440 x 340 x 80
Informacje dodatkowe
komora na notebook zamykana na suwak, a wewnątrz: pasek bezpieczeństwa, przegródka oddzielająca komputer od kabla, duża kieszeń na myszkę lub inne peryferia, druga główna komora na dokumenty i wszelkie niezbędne akcesoria biurowe,przednia kieszeń z klapąna rzep.
Opis
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów rozszerzyliśmy naszą ofertę toreb na laptopy o model MODECOM MARK 2. Aby zapewnić maksymalny komfort użytkowania torba MODECOM MARK 2 została wyposażona w dwie zamykane zamkiem błyskawicznych główne komory. Pierwsza komora przeznaczona jest na komputer przenośny, została wyposażona w specjalne paski, które stabilizują Państwa komputer, zapobiegając tym samych przed jego przypadkowym przemieszczeniem. Z kolei w drugiej komorze można z powodzeniem pomieścić wszelkie niezbędne podczas spotkania biznesowego dokumenty, czy akcesoria.Torba MODECOM MARK 2 dostępna jest w dwóch wariantach, przeznaczonych do komputerów przenośnych 15,6 i 17”. Torbę MARK 2 cechuje zaprojektowany w duchu klasycznej elegancji, niezobowiązujący design, który wraz z najwyższym jakością wykonania sprawiają, że jest do produkt na długie lata. Aby zapewnić maksymalną wygodę użytkowania, wyposażyliśmy torbę w kieszenie na niezbędne akcesoria, przegródkę na rzep oddzielającą notebookod kabla, pasek bezpieczeństwa dla komputera, wygodny uchwyt oraz regulowany pasek na ramię.
Orientacyjna waga brutto
775
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
30
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.